Apartment No 129
THE STORY OF A REAL EVENT In 2009, two young girls living in Apartment No 129 in Turkey perform satanic rituals with candles late at night. According to allegations, the girls, who lived on the top floor of the building, mysteriously lost their lives that night. According to residents of the building, there was a very violent earthquake that night. All the windows in the building were shattered, and the furniture toppled due to the tremors. However, according to earthquake records, there was no such earthquake in the region that day. Following this incident, the residents of the building gradually left over time. The building manager also left the building after locking the doors following the incident. For a long time, no one dared to enter the building. After the incident, those who entered the building left in a disturbed state of mind. They claimed to have felt fear as soon as they entered, that there was a heavy smell in the building, that the windows were shattered without any action, and that there were symbols and writings on the walls. Additionally, some claimed to have seen some entities in the building. This event made headlines in the Turkish media under the title "Apartment No. 129" and became part of urban legends. GAME STORY Emir, who creates content about mysterious events on social media, takes a solitary step into the abandoned building known as "Apartment No. 129" to trace the trail of a paranormal event that occurred in 2009 and shook the entire country. However, Emir will find himself in an unexpected confrontation within this cursed apartment. From the moment Emir takes his first step into the building, he will deeply feel the spirit of the abandoned building and encounter traces of the major event that occurred in the past. However, Emir, who has doubts about the existence of the creator, will not only explore the past, but also confront his beliefs with terrifying events in his own inner world. Within the building, in a battle where mysterious entities and his own fears clash, will Emir be able to survive with his faith and intelligence? Can you keep Emir alive and get him out of this cursed apartment in this horror-filled battle with multiple endings where you will encounter terrifying characters? INFORMATION ABOUT THE STORY The story in the game is inspired by and adapted from a real event. The game's screenplay was written by a professional cinema film director and screenwriter (Batuhan Gündüz). THEME The story of the game takes place in an abandoned apartment. GAMEPLAY The game is a single-player, first-person horror and thriller game. To progress in the game, remember that you need to read the notes. The game features an inventory and weapon system. In the game, you must fight against tough, terrifying characters. SENSITIVE CONTENT Due to sudden noises and scary characters, the game is not recommended for sensitive people.