Without Escape: Console Edition
Can you escape the nightmare and find the answers you're looking for? Without Escape is a tribute to first-person graphic adventures of the early '90s with an interactive story told through pre-rendered background and full-motion video. Explore the confines of your own home as you flip between a mundane existence and a terrifying otherworld. Are you prepared to endure the horrors that await you?