Werewolf Pinball
The curse of the Werewolf it's back in this Pinball, survive the night and try to hunt him down. Discover all the secrets, complete all the missions and become number 1 in the world or the best among your Friends, posting your high score on the online leaderboard. - Arcade design. - Gloomy setting. - Multiball, Extraball, Skillshot, Jackpots... - Reproduction with all the details, lights and sounds. - 4 different cameras to choose from. - Vertical gameplay. - Online Leaderboard.