Van Helsing: Double Pack
Jump right into this unique action-RPG and explore two previously stand-alone episodes as one huge, unfolding story! Follow Van Helsing, monster hunter extraordinaire and his deadly, but charming ghost companion, Lady Katarina in an alternative Gothic-noir Europe, where a strange twist of fate brings the hunter to the aid of the monsters of Borgovia, threatened by a menace even more frightening than they ever used to be. And if you have ever wondered what happens after the victorious hero rides into the sunset, now you can experience how he deals with the dire consequences of his great triumph… and as an added bonus, you’ll also get an immediate resolution to the biggest cliffhanger in the history of Action-RPGs! (Disclaimer: no, it is definitely not the biggest cliffhanger in the history of Action-RPGs. But there is a cliffhanger. Or two. We promise.) Grab your weapons, ready your spells and prepare to face two archvillains in one go! Van Helsing: Double Pack bundle includes two full games: The Incredible Adventures of Van Helsing and The Incredible Adventures of Van Helsing II, plus the Thaumaturge, Arcane Mechanic, Ink Hunt add-ons.