Vampire Survivors
Mow down thousands of night creatures and survive until dawn! Vampire Survivors is a gothic horror casual game with rogue-lite elements, where your choices can allow you to quickly snowball against the hundreds of monsters that get thrown at you. Hell is empty, the devils are here, and there's no place to run or hide. All you can do is survive as long as you can until death inevitably puts an end to your struggles. Gather gold in each run to buy upgrades and help the next survivor. The supernatural indie phenomenon that lets you be the bullet hell! Starting Tips: - Take your time to grab gems and items, they won't disappear. - Get two or three offensive weapons at first, but focus on levelling them up one at a time. - Armour and Luck are good starting power-ups to spend money on. - Refund power-ups often, it's free, and try new upgrade paths.