Unsolved Case: Murderous Script CE Xbox
Danger lurks around every shadowy corner! The life of a detective is unpredictable and dangerous. You never know what awaits you, and what secrets you need to unravel. But you knew what you were getting into, there's no turning back! You and your detective partner have a lot of work ahead! Cases full of family drama, betrayal, and double-crosses lay within these case files... First, There is the case of the famous city attorney, Richard Errikson, who turns out to have shady dealings. But most puzzling of all, he was murdered in the middle of a train journey… and seemingly, all the other passengers are innocent. Tackle this closed-room murder, and track down the suspect if it’s the last thing you do! Your hard work on the job aren’t done, because soon, your buddy calls you to solve the disappearance of his sister’s boyfriend. Even without official orders from the department, you’ll have to figure out what’s at the root of this mystery. People in the media can also have dramatic lives, with all the abductions and a whole chandelier falling on a TV host’s brother. You are left with just a few clues, if any…. But this can’t be anything besides a murder. The Hollywood drama continues in the Collector’s Edition bonus chapter, as a famous actress disappears next... Do you have the courage, and curiosity, to uncover the truth? Can you outsmart all worthy opponents?