Trials Fusion
Trials is back for even more fun! Built upon the Trials franchise’s proven gameplay foundations, Trials Fusion challenges players endlessly in both classic and all-new ways. It melds the classic, proven Trials formula of simple yet addictive competition with the social and visual breakthroughs of the next generation of gaming. With unique platform-racing gameplay, ubiquitous competition and an ever-expanding destination for new content and features, the Trials Fusion experience is never over. Take on an unlimited array of platform-racing challenges in the unreal world of Trials Fusion. Using your skills to traverse across obstacle-laden, ramp-ridden courses, you must strive to set track records against the best Trials players around the world. Alone in career mode, with your friends in the frenzied multiplayer or in a crazy global tournament, competition is always available, so string together insane tricks and become the best trials rider! If the official courses are still not enough, thanks to the all-new track editor you are able to create your very own tracks. Let your imagination run and create insane tracks for even more fun. And with long-term support for fresh features and content, the Trials experience will continue to expand and challenge players in new and exhilarating ways.