Total Arcade Racing
Experience fast-paced arcade racing action in Total Arcade Racing. Race solo or with up to 8 players on the same screen across multiple game modes. Inspired by classic top-down racers like Super Sprint, Slicks ’n Slide and Super cars. Total Arcade Racing features tight controls, thrilling tracks, and non-stop fun. Challenge players from around the world in the global leaderboard. Can you claim the #1 spot in the Hall of Fame?