Thief Simulator & Prison Simulator
This bundle includes: Thief Simulator - Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does. Prison Simulator - Get a taste of prison life! Become a prison guard and deal with dangerous convicts. Prison management, lots of daily activities. Will you become the best guard in history?