They Are Billions
They Are Billions is a Steampunk strategy game set on a post-apocalyptic planet. Build and defend colonies to survive against the billions of infected that seek to annihilate the few remaining living humans. Can humanity survive after the zombie apocalypse? Campaign: The New Empire - Available now! Highlights: - Real time with pause and thousands of units on screen - Campaign with 48 missions, more than 60 hours of gameplay *Destroy the swarms of infected with the Imperial Army *Make your colonies evolve with more than 90 available technologies *Explore the ancient human fortresses with your Hero - Survival strategy game with randomly generated maps - Weekly Challenge with Leaderboard - Mouse and Keyboard Support Be prepared to resist the attack of huge swarms of up to 20,000 infected, don’t let them take over your colony!