The Knight Witch
Shoot 'Em Up Spellcasting Sorcery! From fast-paced shoot 'em up gameplay to devastating, enemy-shattering spells. Wield your magic to bring down the toughest and scariest of enemies and upgrade your powers with outrageous self-enhancements like Machine Gun or Triple Shot. Dynamic Witch Customisation! Customise your hand and create your own unique playstyle with over 30 unique spell cards to choose from. Create an offensive glass-cannon that focuses on range or get up close and personal with mighty axes and impactful shockwaves! Build Trust & Make Lasting Bonds As you journey across Dungeonidas, your heroic deeds and efforts will be handsomely rewarded. Knight Witches become stronger with gratitude and trust, so they need to be liked. The choices you make will have lasting impacts on those around you, so be sure to tread carefully! Quantitive Quality of Life The Knight Witch has been lovingly designed as a Metroidvania without barriers; with an intuitive on/off 'auto-aim' system, world-altering 'cheats' and a focused main story navigation system - you will never get lost and you can tailor the game to your level of play.