The FMV Collection 1
Wales Interactive are proud to offer you the Night Book, The Complex and Five Dates all discounted in one bundle! NIGHT BOOK An online interpreter is tricked into reading an ancient book that summons a demon into her home. Night Book is an interactive psychological thriller with supernatural elements and branching storylines. THE COMPLEX After a major bio-weapon attack on London, two scientists find themselves in a locked-down laboratory with time, and air, running out. The Complex is an award winning interactive sci-fi thriller movie where your decisions lead to one of eight suspenseful endings. FIVE DATES Five Dates is an interactive rom-com about the unpredictable world of digital dating. With five potential female matches, Vinny explores whether compatibility, chemistry and connection is still possible in a world where physical touch is no longer an option.