The Fall Bundle
Includes the award winning "The Fall" and "The Fall Part 2: Unbound" In a dark oppressive future, you are the Artificial Intelligence onboard a combat suit. Your sole purpose: Protect your pilot. The problem: He's unconscious. You must take control of the suit, and drag his body towards medical help. The Fall is exploration that matters; it's only by exploring and understanding your environment that you will discover how to overcome the bizzare set of challenges that await you. Pick up and use items in fun and unusual point-and-click adventure puzzles while avoiding death at every turn. The story and gameplay of The Fall reach a new level of depth in The Fall Part 2: Unbound, which is longer and more complex in every way. The Fall is the perfect series for gamers who enjoy being engrossed in a compelling story.