Terraria
The world is at your fingertips as you fight for survival, explore for fortune, and dig for glory. Delve deep into cavernous expanses, test your mettle in combat, or construct your own city! Terraria offers more than ever - including the brand new 1.4.5 Bigger and Boulder Content! Presenting an impressive catalogue of 5,000+ items, 25+ NPCs, and 400+ enemies and blending elements of classic action games with sandbox-style creativity, Terraria is truly a unique adventure! The latest content update includes: NEW 1.4.5 CONTENT: - Dead Cells crossover content – new weapons, combat accessories and more! - Iconic Pals from Palworld have arrived in Terraria! - Fifteen new furniture sets. - Five new types of boulders — watch your step! - Four new transformation mounts. - New whips and Summoner prefixes. - New Kites, critters, and decorative features. - And so much more to discover! NEW WORLD SEEDS TO DISCOVER: - A new Skyblock world seed. - A new world creation menu allowing you to mix and match special seeds. - Improvements to existing seeds! IMPROVEMENTS: - Reworks and balance improvements to weapons. - Visual updates to many classic sprites. - And so many more improvements!