Sugar Plum Willo
‘Tis the season for giving… and getting a great deal! With the Paladins Gift Giving Bundle you’ll unlock two Large Gifts to give to your friends, containing skins and more! Plus, you’ll get a little something for yourself: The exclusive, all-new Sugar Plum Willo skin, and 200 Crystals to spend on your favorite skin, voice pack, or mount!