Steamboat Incident
Steamboat Incident is a 3D horror survival game where you are captured in a steamboat and you have to find ways to escape without alerting the enemy. Try to find clues, solve puzzles and hide from the enemy in a claustrophobic steamboat where you are surrounded only by sea. Will you be able to survive and escape the wraith of Will? This is a first person 3D stealth adventure horror game that takes place inside a steamboat after you have been kidnapped by the crazy monster. It is said that the monster went crazy after being locked up and away for over 95 years. Embark on a nightmarish journey in "Steamboat Incident," a spine-chilling horror game that will test your wits and courage. Step into the eerie world of an abandoned steamboat, where the ghostly presence of Evil monster looms in the shadows, waiting for his next victim. Can you escape the clutches of this malevolent entity, or will you become just another passenger lost in the haunting waters? He won't make it easy for you. Solve cryptic puzzles and decipher clues scattered throughout the haunted vessel. Every riddle brings you one step closer to freedom, but beware – time is of the essence, and the ghostly presence is always lurking. Immerse yourself in the ominous ambiance of the abandoned steamboat. Explore dimly lit corridors, navigate creaky decks, and experience the unsettling echoes of the past as you unravel the mystery behind the Steamboat Incident. Features: * A terrifying journey across the open ocean, stranded on a decaying steamboat while something hunts you from the depths. * Explore tight passageways and claustrophobic corridors as you uncover the steamboat dark secrets. * Search the steamboat for parts needed to fix the wheel and escape. * Scavenge for clues, supplies, and hiding spots to stay one step ahead of the creature trying to hunt you down. * Find items like canned food to recover, and broken wheel parts to bring the steamboat back to life. * Evade a horrifying barnacle-covered entity stalking the ship - run, hide, and survive. Take cover under tables or inside rooms to avoid detection. * Use tools like crowbars to break into locked areas and reveal hidden paths and deeper mysteries.