Steam Level
Things are heating in in ‘Steam’, the latest free update to hit Human: Fall Flat. This brand-new core level is set in a steam-powered industrial environment, where new puzzles and mechanics revolve around making the abundant amounts of water vapour work for you. Start an industrial revolution, manipulate barrels, pipes, furnaces and more to make your way to the exit, and have your friends join you to play in two-player local co-op or up to eight-player online multiplayer.