Space War: Infinity
A semi-procedural shoot-'em-up that will test your skills. Level up your ship, unlock amazing weapons, and defeat 5 formidable bosses. Challenge the infinite by facing real-time waves of enemies after completing all missions. Become the intergalactic hero now! Immerse yourself in the captivating universe of Space War: Infinity. With its semi-procedural gameplay, every playthrough offers a unique experience. No two missions are ever the same, guaranteeing endless excitement and surprises. - Enhance your skills in a semi-procedural shoot-'em-up. - Evolve your ship as you advance and level up in the game. - Unlock more than 20 different upgrades and weapons during the game. - Defeat 5 bosses ready to spray you. - Infinite play! After fulfilling all the missions, try to rise in rank by facing waves of enemies created in real time.