Pets no more
Welcome to Pet Island, home of the Zombie Pets Tournament, where the greatest and deadest players are brawling to earn the title of "King of the pets". Choose your favorite zombie pet and get ready to dash, aim and smash your way to victory! Armed with your boxing gloves and a super powerful disc, overcome the court obstacles and score spectacular goals to beat any opponent that dares to face you Play Arcade Mode and face the Air Hockey Undead Masters in different arenas throughout the island. Challenge your friends in multiplayer matches with up to 4 players in Versus Mode.