Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition is the ultimate single-player RPG experience based on the acclaimed Pathfinder series. Explore and conquer with your party the Stolen Lands of Golarion, a world rich with history, mystery and conflict featuring real-time combat or optional turn-based fights. The Definitive Edition includes the base game, new features plus 6 DLCs.