Party Panic
Party Panic is a crazy online and local-multiplayer party game. Compete against your friends in 30+ rapid fire minigames, play the new Board Game mode, race through the brutal Gauntlet, or complete the trophy challenges on Trophy Island. You'll laugh, you'll cry, it's stupid. Grab your friends, pick your characters and get partying in this exciting and panic filled game! - Online & Local Multiplayer Grab your friends for a night of couch gaming, or play against them online! Play with 4 players on console, or 4 players each at their own consoles, online! - 30+ crazy minigames! Over 30 unique minigames! Run, jump, and punch your way to first place! Fight over gems, chase exploding chickens, play football with your face! - Board Game It's not a party without a board game. Take turns hitting the dice to move your Goober around the board and collect the most trophies. Adventure through the ancient ruins in "The Temple of Goob", or the ridiculous "Willy's Pizza Party" - The Gauntlet Race your friends through the deadly and brutal obstacle course that is the Gauntlet. Can you be the first to make it through the giant swinging axes, spike traps and more? - Bots Party Panic is a hoot when playing with your friends on the couch or online, but sometimes this isn't an option. Bots are available to play against, to guarantee it's always a party, even when your friends are not around! Bots have three difficulties: Easy, Normal, and Hard. Or turn them off completely! - Silly hats! Everyone knows all great games let you wear hats. Silly hats only. Wear a pot on your head, strap a rocket to your back, or a wear a hot dog costume. Or just stick your head in a piece of bread. We don't judge here!