Panorama Cotton
Play as Nata de Cotton, a chaotic witch with an unquenchable craving for a magical candy called Willow. Up in the land of fairies, eating burnt Willow causes Queen Velvet to act very strange… Someone has been burning Willow! Join Cotton and her fairy friend Silk, as they try to hunt down the menace responsible for burning their precious Willow! In 1994, Panorama Cotton raised the bar for what's possible on the Mega Drive/Genesis consoles. With 5 vibrant stages in a psychedelic pastel color pallet, Panorama Cotton is an addictive treat to play!