N+ Level Pack #3
This pack contains a smattering of classic N levels, revisited and restyled for N+. You get 150 Single Player, 50 Multiplayer Co-op and 50 Multiplayer Race -- we tried to tone down the difficulty, but they've still got plenty of bite!