Mutant Year Zero: Road to Eden
Now includes the Stalker Trials update! Test your skills in this separate challenge mode with leaderboards where the weekly and all-time top players will have an NPC named after them for other players to take down. From a team including former designers of HITMAN and PAYDAY comes Mutant Year Zero: Road to Eden, a tactical adventure game that combines the turn-based combat of XCOM with a real-time stealth and exploration of a post-human world reclaimed by nature… and Mutants. Of course the world ends. It was just a question of time. Extreme climate change, global economic crisis, a lethal pandemic, and increasing tension between old and new superpowers. For the first time since 1945 nuclear weapons were used in armed conflict. Mushroom clouds rose from east to west before the dust settled. Now it’s over and the Earth is still. Nature has invaded ruined cities. Wind sweeps through empty streets, turned into graveyards. The humans are all gone. Scavenging through the remains of civilization are the Mutants, deformed humanoids and animals alike, searching for salvation or just something to eat. To survive, you and your companions must venture out to explore the Zone. Maybe one day you will find the Eden of legends, the ancients’ haven in the middle of hell. That’s where truth awaits, the stories say. Maybe you will find your answers there.