Murder on the Disorient Express
An interactive murder mystery on the world famous train! Step into the role of a cunning detective tasked with solving a perplexing murder before time runs out. William James Magnus III has been murdered, and you’re the only one with the investigative know-how to interrogate the other passengers and find the true culprit. But, with the train barreling towards the station, you only have so much time to solve the case before the murderer gets away. Framed as a classic choose-your-own-adventure novel, Murder on the Disorient Express takes the best aspects of your favorite mystery novels and adds an interactive twist. Choose who you speak to, what you investigate, collect evidence, and make your final deduction based on limited information. Choose wisely, or the culprit will get off scot-free. With only so many possible conversations to have and options to explore, Murder on the Disorient Express can’t be fully experienced in one playthrough. Take different paths and follow different leads to get a complete view of the events in additional playthroughs. Talk with a cast of colorful characters, collect clues, and manage your time to seek out over a dozen possible endings. Unlock them all to see the full story.