Mixups by POWGI
The mixed-up anagram puzzle, where three connected words are hidden among a jumble of letters. There’s only one solution that uses every letter once, and it’s more challenging than you might think! Mixups by POWGI contains more than 600 hand-crafted puzzles covering a variety of topics, which will keep you unscrambling for hours! If you like anagram games, you'll love this new challenge.