Minit
Minit is a peculiar little adventure played sixty seconds at a time. Journey outside the comfort of your home to help unusual folk, uncover countless secrets, and overcome dangerous foes, all in hopes of lifting a rather unfortunate curse that ends each day after just one minute. Minit is a collaboration between Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Jukio Kallio & Dominik Johann.