Mind Over Magnet
An attractive puzzle platformer where you use magnetism to escape a factory. Meet a cast of magnet characters and work together to solve logical conundrums. Created by Mark Brown, owner of the popular YouTube channel Game Maker’s Toolkit (GMTK), Mind Over Magnet is a blast for players of all ages and skill levels! Escape a dangerous factory using the power of magnetism. You must team up with three different magnet friends and use their unique abilities to solve more than 50 tricky single-screen puzzles.