Little Legs (Xbox One)
Welcome to the thrilling battles of the Millipedes! Get ready for an exciting adventure in the Arena, where giant Millipedes fight in thrilling battles. You can make your Millipede stronger and faster to outsmart and defeat your opponents. Fight against big and small enemies. Grow your Millipede, choose different skins and dominate the Arenas. Every battle is a chance to show your skills and become the best. Get into the game and have fun!