Kiosk
Run the cozy, rain-soaked kiosk and serve the meals to some very “interesting” customers. Keep the orders coming, soak in the eerie atmosphere and try not to think too hard about what happened to the last guy who worked here (He's... gone. Let's leave it at that). The job seems simple - flip some patties, pour some drinks, don't ask too many questions. But the longer the night goes on, the more you notice - something isn’t right. With each shift, you're getting closer to the truth. Can you uncover the secrets without losing your mind or overcooking the meat? FEATURES: - Three game modes - Story, Endless and Relax: experience the game at your own pace, - MEAT your clients - a cast of late-night regulars will keep you entertained throughout the night, - Ready, set, cook! - chop veggies, grill meat, serve drinks and keep your customers happy, - Now serving in 15 languages - choose yours so you can scream in your native tongue.