It's Kooky + Cyber Protocol
It's Kooky The black-and-white doodle art-style images make for a challenging game. Do jellyfish wear shoes? Find characters and objects all over the doodle map that don't actually connect. Hurry up! The clock is ticking. The farther into the forest More levels will be unlocked after collecting the required points. It's going to get harder and harder, because time is chasing and you have more and more silly characters to find. _____________ Cyber Protocol All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But it’s one hitch… So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad.