I and Me
If there were another me, Observing myself from the perspective of a spectator, How would I regard another me? How would I get along with the other me? I and Me is a puzzle platformer. To play the game, you control two cats simultaneously. The two characters will perform exactly the same action.You need to manage both of them at the same time and let them coordinate to complete the adventure. The game has four chapters based on four seasons with a total of 92 levels. Sometimes you must think carefully, and in some places you need to be flexible. The soundtrack of the game is soothing with orchestra and piano music, each season has its own style.