Hairdresser Builder Bundle
HAIRDRESSER SIMULATOR: Create new hairstyles for customers. Cut, dye, and style to perfection. Enhance your skills and master the craft. Run your business and renovate your salon. Generate profit, hire employees - aim to the top! BUILDER SIMULATOR: Builder Simulator is the perfect game for those who want to build a house, from the ground up, one brick at a time. On easy, the game will guide and teach you by showing you full instructions, but on hard you will get no help - instead rely on your builder skills and make everything yourself.