Gummy Invaders
To denounce the evils of truth and love, the lovely charming germ agents, Gummy Invaders, blasting through the veins at the speed of light! In this incremental game, you’ll lead your germ agents through constant evolution. Upgrade skill tree, multiply forces, and teach those troublemakers a lesson! Me vs the Red Germ? Nah, I'd win... right? Warning! You' ve disturbed the Demon! Get the germ agents ready! Blast enemies into yummy treats! Gulp down the glowing scraps to get more friends! Collect energy to buy cheats! This enemy is a free meal! Open fire, little germs—let’s eat! Nothing beats Skill-Tree-Upgrades Nothing beats Germ-Upgrades! The bloodstream's number one mutant squad. With a Gold-Finger bonus. Level up now at the Skill-Tree-Upgrades.