Gruniożerca Trilogy
Gruniożerca Trilogy is a remastered compilation of three independently developed retro puzzle games that originally launched on the NES. Take control of Grunio – a hungry pig on a mission – and dive into creative challenges packed with charm, humor, and pixel-perfect nostalgia. Originally created by Łukasz "dizzy9" Kur and M-Tee, the games have now been faithfully brought to modern platforms by Take IT Studio!, preserving their distinct style while ensuring smooth performance on today's systems. Whether you're new to the world of Grunio or a long-time fan, this trilogy offers a delightful journey through the golden age of 8-bit fun. Includes: Gruniożerca – classic puzzling with a tasty twist Gruniożerca 2 – more challenges, more food, more Grunio Gruniożerca 3: The Great Cavy Clean-Up! – brand new mechanics and outlandish scenarios Features: 8-bit inspired visuals and music Three distinct gameplay styles in one package Retro vibes with modern polish A lovable pig hero like no other Mlem!