Goodbye Deponia
More chaos, more destruction, more Rufus. Not one, not two, but three Rufuses cause all kinds of crazy mayhem in the long-awaited adventure comedy Goodbye Deponia - part three of the Deponia series. The Organon plans the destruction of Deponia, the lovely Goal has (once again) disappeared, and anti-hero Rufus just can't seem to stop getting in his own way. All he wanted to do was to get off the junkyard planet of Deponia and move to Elysium, the paradise orbiting Deponia as a spaceship reserved for the highest echelons of society. Finally, Rufus has come up with a seemingly perfect plan... The award-winning Deponia series comprises four wacky tales of adventure from the junkyard planet Deponia. These classic point & click romps not only delight comedy fans and adventure veterans, but also newcomers to the genre.