Fall Asleep bundle
"Help Marsi woke up from her deep sleep! Collect five-star shards in this exciting platformer. Explore five unique locations, each with its own enemies and obstacles. Make your way through Enchanted Forest, Volcano Depth, Sandy Island, Snowy peaks and Darkest dungeon. Get new abilities with every star fragment you find. Details and brief description of the gameplay: The game offers a single-player mode with a side perspective typical of platformers. Marsi begins her adventure when a star falls on her head and breaks into 5 pieces, causing her to fall asleep. To wake up, she needs to find all the fragments hidden in various locations. The camera follows Marsi smoothly, providing an easy view of the gameplay. The player needs to strategically use new abilities to overcome all the challenges and collect all the star shards. After collecting all five shards, Marsi wakes up and the game ends. Location details: 1. Enchanted Forest: Marsi finds an ax to fight her enemies and a star shard that gives her the ability to double jump... 2. Volcano Depth: The location is full of dangerous lava, fire and hostile creatures. At the end of the level, Marsi gains the Fireball ability. 3. Sandy Island: There are enemies who can attack Marsi from afar. Marsi finds a piece of star that increases her health. 4. Snowy peaks: The location offers dangerous ice surfaces, wind barriers, and snowballs. 5. Darkest dungeon: The final area is full of toxic liquid, spiders, spikes, skeletons, bats, and riddles. Game Features: 1. Five unique locations: Each location has its own unique design, enemies and obstacles. 2. Smooth dynamic camera: The camera follows Marsi, providing a better view of the game. 3. Change of gravity : The game allows you to walk on ceilings. 4. Various ways to kill enemies: You can hit enemies with an axe, fireball, or their own projectiles"