Evil Empire
Are you ready to join Ivan in the fight against the rising power? Then purchase EVIL EMPIRE and expand your TOY SOLDIERS: COLD WAR experience. Enter the fray as the Russian Army in all new Single Player Campaign! Also included are new Mini-game, Survival Mode: Trauma, Barrage: Orbital Laser, Multiplayer and Survival Maps that are ready for Co-Op action! Earn three new achievements worth 50 gamer points and enjoy all new Soviet inspired content!