Eternal Hope
In Eternal Hope you'll follow the story of Ti'bi, a lonely boy who has lost the love of his life. You’ll embark with him on a highly unusual journey – one that might bring the soul of his cherished girlfriend back from the Shadow World, a purgatory-like realm. But visiting this new world will not be easy. There will be dangers to overcome and many mysteries to unearth before you can continue your passage. Granted the ability to shift between dimensions by the Keeper of Souls, this power will enable Ti’bi to travel, solve puzzles and meet otherworldly beings that live among the shadows. Travel with Ti’bi into the great beyond on this journey as you unravel ancient secrets not meant for the eyes of the living.