Doki Monsters: Quest
Have you ever wanted to relive a cartridge-era adventure? Now’s your chance! In Doki Monsters: Quest, you set out to find your missing childhood friend — teaming up with captured creatures, battling turn-by-turn, and pushing deeper into a dangerous open world. Grow stronger, unlock new routes, and face off against Rangers and shady corporations that disturb the peace. Prefer comfort with your challenge? Modern touches keep the journey smooth: fast-forward battles, optional helper tips, and a quest log that keeps your goals crystal clear. Sharpen your strategy, build the ultimate team, and bring a friend home! Doki Monsters: Quest’s amazing adventure awaits you!