Cooking
Run your own restaurant and prepare the most iconic Japanese dishes and traditional drinks. Take orders, prepare meals, decorate your restaurant and develop your cooking skills each day. DO THE COOKING BY THE BOOK… Your kitchen has all the necessary equipment and ingredients you will need to prepare the most delicious sushi. Follow and complete each step from your to-do list while choosing from many available kinds of fish, vegetables and spices and adding them depending on the client's wish. …AND CUSTOMIZE TO YOUR HEART’S CONTENT Earn money from the orders and customize the interior of your restaurant in Cooking. After each order you will earn enough money to either upgrade your equipment or purchase new decorations. Enjoy new chairs, tables, plants and utensils. Become a master of composing the perfect sushi. Be precise and use the exact amount of ingredients such as soy sauce or rice. Mix ingredients with passion and follow each step with maximum precision to become a master of Cooking!