Conarium
Conarium is a chilling Lovecraftian game following the gripping story of four scientists and their endeavour to challenge what we normally consider to be the "absolute" limits of nature. You, as Frank Gilman, awaken in a room filled with strange, pulsating noises and lights, emanating from a curious device on the table. You recall your location as Upuaut, an Antarctic base, but it is deserted, and you have a distinct feeling of something being terribly wrong. Soon you will find that having used the device, you have died but then returned subtly changed, speaking of strange events. You have lost something important or gained something sinister... Explore the Antarctic base, as well as dreams and visions. Study clues and unlock secrets, whilst avoiding macabre beings at all cost.