Chicken Run: Eggstraction
Eggs-traordinary times call for eggs-traordinary heroes. After surviving the daring events of Chicken Run: Dawn of the Nugget, the gang is back in a brand-new adventure, and it turns out nuggets weren't the only thing on the menu - chickenkind is still in danger! Take control of Molly, Rocky, Frizzle and the gang as they sneak, scurry & scramble through five tantalizingly treacherous fortified farms to liberate captured chickens. But don’t count your chicks until they’re hatched – you’ll need to outwit bumbling security, dodge watchful CCTV, and topple an army of loopy poultry villains. The stakes are high, the chickens are feisty and the explosions inevitable. Are you ready?