Chess Infinity: Grandmaster Edition
The Complete Chess Infinity Experience Step into Chess Infinity: Grandmaster Edition. Whether you're new to chess or chasing mastery, this all-in-one collection delivers the full Chess Infinity experience: the base game, every piece of premium DLC, and all of the optimisations made since launch. From exotic playing environments to expanded tours and puzzle challenges, this is the definitive way to join a growing Chess Infinity community. Chess Infinity – Key Features: Cross-Platform Multiplayer: Join a growing Chess community in which you can challenge friends and rivals online, with Elo-based matchmaking across all supported platforms. Meet Aion, Your Personal Chess Mentor: Learn and improve with adaptive tutorials, AI feedback, and move-by-move replays. Tactile, Beautiful, Immersive: Play in 19 serene environments across 4 locations, with incredible detail and ambience. Meaningful Progression: Complete challenges, take on AI opponents in the Tour mode, unlock elegant chess sets, and chart your personal journey toward mastery. Grandmaster Edition Includes: Base Game: Chess Infinity experience with adaptive AI mentor, seamless cross-play, and elegant tactical tools. ‘Treasure Island’ Game Pack: Battle fierce new AI opponents across 4 new Caribbean-inspired arenas, with an expanded Tour and the majestic Sea Horse Chess Set. Three Premium Chess Set Packs – Maharaja, Orthographic, and Roman Classic: each brings variety, heritage, and flair to your matches. Puzzle Packs: Tackle over 150 tactical challenges with the full suite of “Mate in 2” and “Mate in 3” puzzles.