Borderlands: Game of the Year Edition
Xbox One X Enhanced, featuring 4K Ultra HD and HDR. Discover the co-op shooter-looter that started it all, crammed with content and enhancements! Equip bazillions of guns as one of four trigger-happy mercenaries, each with unique RPG skills. Take on the lawless desolate planet Pandora in pursuit of powerful alien technology: The Vault. With new weapons, visual upgrades, all 4 add-on packs and more, enjoy the highly acclaimed FPS/RPG solo or in 4-player split screen co-op! Bazillions of Guns: Rocket-launching shotguns, enemy-torching revolvers, SMGs that fire lightning rounds, and tons more. Radical Art Style: Traditional rendering techniques combined with hand-drawn textures give Borderlands its iconic style. Intense Vehicular Combat: Behind the wheel, engage in frenetic vehicle-to-vehicle combat. Co-op Frenzy: Whether online or together on the couch, tear through the opposition as a crew of up to 4. NEW: VISUALLY STUNNING: With improved character models, environments, weapons, and textures, Borderlands paired with a 4K display never looked so good. NEW WEAPONS: There are already too many to count so we added more. NEW CHARACTER HEADS: Be as beautiful as mom says you are. NEW GOLD CHESTS AND KEYS: More loot! AND MORE! PLUS: THE ZOMBIE ISLAND OF DOCTOR NED: Enter the corporate owned small town known as Jakobs Cove and put an end to the rumors of the walking “undead.” New areas, new missions, new enemies, Oh My! MAD MOXXI’S UNDERDOME RIOT: Celebrate the grand opening of Marcus Bank by taking on hundreds of foes in the only competitive arena around where you’re coming back famous... or not at all. THE SECRET ARMORY OF GENERAL KNOXX: Want more of the Borderlands story and more loot than you could possibly figure out what to do with? Add new guns, missions, vehicles and more! CLAPTRAP’S NEW ROBOT REVOLUTION: This destructive adventure invites you to battle a vicious new threat, a massive uprising of your former friends: the claptraps.