Bloody Shooters Bundle
This bundle includes: BUTCHER and Lichtspeer: Double Speer Edition. BUTCHER is a fast-paced 2D shooter and a blood-soaked love letter to the cult classics of the genre. As a cyborg programmed to eradicate the last remnants of humanity, your sole purpose is to… well... annihilate anything that moves. LICHTSPEER is an action arcade lightspear-throwing simulator based in an Ancient Germanic Future. Co-op mode for 2 players included! Grab your lightspear, become a Germonaut, and traverse lands straight out of Germanic myths. Survive with style and expand your powers to fight for the glory and amusement of the almighty Gods. AIM. SHOOT. KILL. DIE. THE LICHTGODS DEMAND IT. This is LICHTSPEER.