Beat The Champions
Beat the Champions is arcade football pushed to the extreme. Face legendary players in explosive matches full of rhythm, skill, and special abilities. Charge up and unleash your powers, control the pitch with precise movements, and make split-second decisions. Timing changes everything. Outside the box, there are no fouls, creating constant action, riskier confrontations near the goal, and decisive moments that can change the match in an instant. Every game is dynamic and unpredictable, whether in quick matches or tournaments. Plus, you can choose from historic Argentina National Team squads thanks to the official license of the Argentine Football Association (AFA). Score goals and make incredible plays with Messi, Maradona, Batistuta, and many other Albiceleste legends. Beat the Champions is guaranteed fun for a World Cup year.