Bayonetta
Experience the genesis of the Bayonetta series with the cult classic, original action-adventure game. The tantalizing Umbra Witch rises from the depths after half a millennium in slumber with no recollection of her mysterious past. Immediately thrust into battle, she must vanquish her countless enemies to piece together the truth. Take advantage of Bayonetta’s arsenal of skills including shapeshifting into various animal forms, summoning demons with her hair, and exercising her mastery of the bullet arts. Hack, slash, and open fire upon hordes of celestial foes in this wickedly charming action-packed adventure.