Astrold
Astrold is a small inhabitant of Astro Galaxy. Your mission is save your planet that was invaded by Asdrubald, enslaving the population. Through a collaborative experience, Astrold can request Astrino's support to help him in this mission. Born on January 11, 2018, in the form of Astrold Jump, it has been updated to the present day and adapted for consoles, creating a new intergalactic experience.