APFTU
A branching narrative adventure set in the final 21 days of a dying city. Every decision you make will shape your surroundings, and the city’s fate. However, the clock is ticking - and the city carries on, with or without you. Speak to everyone from eerie politicians to chain-smoking child anarchists. Work as a trader, socialise, explore the town freely, and play a role in the city’s hierarchy. Combining exquisite narrative depth and exploration with a curious setup - plus a dash of Lovecraft - A Place for the Unwilling is a rich narrative experience where player choices really do count, set in a Dickensian world of colour and Eldritch nightmares.